Blog Reviews

Review: Magic Mike XXL

Met smart zaten we te wachten totdat deze film in de bios kwam, 1 juli was het moment eindelijk daar! Wij hadden geen zin om naar de drukke ladiesnight te gaan en omdat zaterdag nog niet warm genoeg was hebben we besloten die avond naar deze magische film te gaan. Magic Mike XXL. Lees hier wat ik van de film vond.

Magic Mike XXL

Nienke en ik waren na de eerste Magic Mike film al helemaal fan. Heerlijke strippende mannen, wat wil je nog meer? We konden dan ook niet wachten totdat de tweede film uit zou komen. Nog meer heetheid met Channing Tatum, Joe Manganiello, Matt Bomer en de rest! En dat is ook zeker waar gemaakt. De film was in een woord fantastisch. Nog minder verhaallijn dan de eerste film, en dat is in dit geval juist goed. Dit betekende namelijk meer tijd voor een aantal hete stripacts! Bekijk hieronder de trailer en je snapt waarom wij alleen al daardoor enthousiast waren.

De Magic Mike films worden vooral bezocht door vrouwen, en dat heeft een reden. Zoals een of andere professor heeft gezegd is het een van de eerste films waarbij wij vrouwen mannen heerlijk kunnen objectiveren, en ja daar schijnen wij ook enorm veel behoefte aan te hebben! Nou van mij mogen er nog meer Magic Mike films gemaakt worden, misschien de volgende keer 3d? ;-)

Het eindoordeel

Houd je van lekkere mannen die hun shirts uittrekken? Vind je Channing Tatum onweerstaanbaar en zijn dansmoves geweldig? Ga dan vooral naar deze film!

Ik geef deze film een dikke 9! En nee niet vanwege het verhaal maar vooral vanwege de ontzettend goede stripacts :-) Mijn avond was in ieder geval helemaal gemaakt.