Recensie: Heerlijk vals

Dit boek ligt al een tijdje op mijn TBR stapel en heb ik vorig jaar gekocht op de boekenmarkt in Leeuwarden. Na De Deal zat ik in een lekkere leesflow en heb ik dit boek erbij gepakt. Lees hier wat ik van Heerlijk Vals van Sasha Wagstaff vond.

Heerlijk Vals, Sasha Wagstaff

Samenvatting

Na vijfentwintig jaar en een succesvolle carrière in LA keert de charmante en dynamische miljonair Judd Harrington met zijn gezin terug naar Engeland. Hij neemt zijn intrek in Brockett Hall, het verloren gewaande landgoed van de familie Maguire, met slechts één doel voor ogen: wraak nemen op zijn levenslange aartsvijand Lochlin Maguire. Lochlins dochter Iris, diens oogappel, is gevallen voor de charmes van de knappe autocoureur en playboy Ace Harrington, Judds zoon. De wraakzuchtige vader heeft zijn zoon opgedragen Iris te dumpen zodra ze echt verliefd wordt. Maar ze hebben geen rekening gehouden met de onvoorspelbare wegen van het hart? (Bron: Bol.com)

What I Think

Dit boek kwam tegelijk met de start van de OHMYBOOKATHON. Om een goede start te maken wilde ik een lekker luchtig boek wat makkelijk te lezen is. Het boek Hij is van mij! Ook van Sasha Wagstaff (Lees hier de recensie van dit boek) was precies zo’n boek, van Heerlijk Vals had ik dan ook dezelfde verwachting. Een leuk boek met glamour, spanning, romantiek en de charme van het Engelse platteland. En deze verwachtingen zijn zeker uitgekomen.

Heerlijk Vals gaat over verboden liefdes, wraakgevoelens, twee werelden die elkaar ontmoeten. Je komt terecht in de muziekindustrie gemixt met de autorace wereld. Deze werelden komen samen op het Engelse platteland waar emt de komst van de familie Harrington alle rust lijkt te zijn verdwenen. De geheimzinnige vete tussen de Harringtons en Maguires lijkt alles te verwoesten. Dit zorgt voor een leuk spannend verhaal.

Het plot van dit boek is niet verassend, maar dat geeft niet. Het is een heerlijk luchtig boek om te lezen.

Ik geef dit boek een 7,5. Een lekker luchtig boek om te lezen, heerlijk om in dit boek te kunnen ontsnappen van de ‘echte’  wereld en even niet teveel hoeven na te denken. Zeker een aanrader en weer een leuk boek uit de handen van Sasha Wagstaff.